ياد تو ياد تو .

ياد تو

قابليت نصب شيشه و آينه ديوار

قابليت نصب شيشه و آينه ديوار

ما در شركت شيشه ساختماني زيما فقط درگير پروژه هاي پارتيشن بندي و نصب شيشه هاي اداري نمي شويم. ما تقريباً هر چيزي كه شامل شيشه باشد هم براي مصارف مسكوني و هم تجاري نصب مي كنيم. اين شامل پارتيشن‌هاي شيشه‌اي، نرده‌ها، آينه‌ها، آتريوم‌ها، صفحه‌هاي دوش، پشتي‌هاي اسپلش و غيره است.

 

اين ويژگي از پانل هاي آينه اي لايه اي و شيشه سندبلاست شده تشكيل شده است كه به هم چسبيده اند. چراغ هاي LED پشت شيشه نور پس زمينه را تامين مي كنند. zymaco قاب و ديوار ويژگي شيشه اي را نصب مي كند.

z7_xcj2.jpg

 

براي نصب اين ويژگي منحصر به فرد شيشه اي در سايت دقت و توجه زيادي به جزئيات لازم بود. يكي از چالش‌ها وزن درگير و اطمينان از حمل ايمن شيشه، قبل از قرار گرفتن بود. يك قاب مناسب بايد ساخته و نصب شود تا شيشه را در جاي خود نگه دارد.

 

ديوارهاي برجسته، يا ديوارهاي برجسته، در ميان صاحبان خانه باز مي گردند. ديوار برجسته ديواري است كه در اتاقي با ويژگي خاصي برجسته مي شود: دكور، سنگ، رنگ متفاوت و غيره.

 

ديوار آينه اي يك انتخاب عالي براي يك ديوار برجسته است. دكوراسيون ديوار آينه مزاياي بسياري دارد و مي تواند شگفت انگيز و با كلاس به نظر برسد.

 

اگر به دنبال اضافه كردن يك ديوار آينه اي به خانه خود هستيد، در اينجا چند دليل براي انتخاب آينه آورده شده است.

 

 

فضاهاي كوچك را بزرگ كنيد

 

در حالي كه آينه ها نمي توانند به طور فعال يك اتاق را بزرگتر كنند، اما مي توانند ظاهري بزرگتر از آنچه كه هست به اتاق بدهند. اين براي كساني كه در فضاهاي كوچكتر زندگي مي كنند عالي است.

 

روشن كردن يك اتاق

نور از آينه منعكس مي شود و اين مي تواند فضاي تاريك تر را روشن تر نشان دهد. نه تنها نور منعكس مي شود، بلكه اشياء ديگر چه در خارج و چه در داخل خانه نيز منعكس مي شوند. به نوبه خود، اتاق شما را روشن مي كند و حسي مطبوع به فضاي شما مي بخشد.

 

 

بيانيه سبكي

آينه ها نه تنها كاربردي هستند، بلكه يك عنصر سبك منحصر به فرد و مدرن را به اتاق شما ارائه مي دهند. وقتي آينه‌هاي بزرگ يا ديوار آينه‌اي اضافه مي‌كنيد، سبكي مدرن را منعكس مي‌كند كه بسيار جذاب است.

 

 

مناطق مشكل را پوشش دهيد

 

شايد ديواري با چندين سوراخ، تكه يا زخم چشم ديگر داشته باشيد. قرار دادن يك آينه بر روي محل مشكل يك راه عالي براي اينكه اتاق شما يكدست و با كلاس به نظر برسد.

 

          

اين مورد تاييد فنگ شويي است

 

فنگ شويي روشي براي تزئين است كه با استفاده از عناصر خاكي تعادل را به اتاق مي آورد. از آنجايي كه آب نماد آينه است، به آوردن آينه ها به فضاهاي سخت كمك مي كند تا كمي نرم شوند.

 

 

فضاي جذاب

 

آينه ها مي توانند اتاق شما را جذاب تر نشان دهند. آنها اشياء موجود در اتاق را منعكس مي كنند و در عوض، اين مي تواند به شما كمك كند تمام اشياء موجود در اتاق را ببينيد كه در غير اين صورت ممكن است از دست بدهيد.

 

 

شما آن را دوست داريد

 

بياييد با آن روبرو شويم: لازم نيست به دليل خاصي در اتاق خود ديوار آينه اي داشته باشيد. اگر آينه را دوست داريد و در فضا عالي به نظر مي رسد، آن را در آنجا نگه داريد! با دكوراسيوني كه منحصر به شماست احساس راحتي بيشتري در خانه خواهيد داشت.

 

 

بايدها و نبايدهاي ديوار آينه اي

 

آينه ها روشي عالي براي روشن تر و بزرگ تر جلوه دادن اتاق هاي شما هستند. و نكته مهم اين است كه آويزان كردن، چيدمان و ايجاد آنها نسبتاً آسان است.

 

اگر آماده ايد آينه هاي آويزان را در خانه خود شروع كنيد، بايدها و نبايدهايي وجود دارد كه آن را به خوبي كار مي كند. در اينجا نحوه شروع آمده است.

 

          

استراتژيك باشيد

جايي كه آينه را قرار مي دهيد تا حد زيادي به ظاهري كه مي خواهيد به دست آوريد بستگي دارد. آيا مي خواهيد فضاي بيشتري ايجاد كنيد، نور را منعكس كنيد يا يك محيط خاص ايجاد كنيد؟

به عنوان مثال، قرار دادن يك آينه روي مانتو، مي تواند يك نقطه كانوني در اتاق شما ايجاد كند. قرار دادن آينه در راهروها باعث مي شود راهرو بزرگتر و بلندتر به نظر برسد يا آنها را در اتاق غذاخوري يا اتاق كودك قرار دهيد.

 

تصميم بگيريد كه كدام فضاهاي خانه خود را مي خواهيد بهبود ببخشيد و در نظر بگيريد كه يك آينه در آنجا قرار دهيد.

 

          

اندازه

 

وقتي آينه بزرگتر باشد، توهم يك اتاق بزرگ را ايجاد مي كنيد. اگر به دنبال بزرگتر نشان دادن اتاق هستيد، بايد به دنبال يك آينه بزرگتر باشيد يا آن را به يك ديوار كامل تبديل كنيد.

 

اگر براي اهداف كاربردي به آينه هاي كوچكتر نياز داريد، ممكن است در حمام يا اتاق خواب نيز به خوبي كار كنند. به طور كلي، هر چند، اندازه آينه بايد متناسب با اندازه اتاق باشد.

 

          

شكل

 

وقتي در حال خريد آينه هستيد، ممكن است با اشكال بسيار سنتي مانند دايره و مربع روبرو شويد. با اين حال، بازي با آينه هايي با شكل هاي مختلف مي تواند يك عنصر منحصر به فرد به خانه شما اضافه كند. سعي كنيد با اشكال ديگري كه خارج از جعبه هستند بازي كنيد.

 

نه تنها اشكال، بلكه آينه‌هايي كه داراي قطعات هنري مانند موزاييك‌هاي آينه‌اي هستند، قطعات مكالمه‌اي فوق‌العاده هستند و در عين هنر و آينه، ظاهري متمايز دارند.

 

          

ديوار كانوني

 

لازم نيست آينه هاي مختلف را در اطراف خانه خود قرار دهيد تا جلوه اي عالي داشته باشيد. يك ديوار كانوني كامل با آينه يك ويژگي زيبا در هر خانه اي است. با اين حال، بايد با متخصصان تماس بگيريد تا آن را به درستي نصب كنند.

 

          

ديگران را در نظر بگيريد

 

در حالي كه آويزان كردن آينه در اتاق ناهارخوري ممكن است فضاي شما را بزرگ‌تر كند، هيچ‌كس نمي‌خواهد خود را در حال خوردن شام تماشا كند. مراقب قرار دادن آينه خود باشيد تا ديگران با حضور آن خاموش نشوند. شما مي خواهيد آينه شادي را به اتاق بياورد، اما وقتي مردم از وجود آن آگاه شوند، از هدف واقعي آينه قرار داده شده منحرف مي شود.

 

          

آن را با تزئينات ديگر آويزان كنيد

 

آويزان شدن آينه به خودي خود يك قطعه عالي است، اما اگر در ميان ساير آثار هنري باشد، مي تواند حتي بيشتر متمايز شود. مي‌توانيد آن را در ميان عكس‌ها، دكور نامه‌ها يا ديگر قطعاتي كه دوست داريد آويزان كنيد تا واقعاً در اتاق خود بيانيه‌اي داشته باشد.

 

ما مفتخريم كه پروژه‌هاي نصب هنر شيشه‌اي ديگر توسط شركت زيما، از جمله ميله منحني شيشه‌اي زيبا به طول 16 متر در هتل ققنوس تهران و ويژگي ديوار شيشه‌اي مرمري را به عهده داشته باشيم. ساير معماران و شركت هاي طراحي داخلي نيز براي نصب پروژه هاي شيشه اي خود با ما قرارداد بسته اند.

 ما به طرز كار خود افتخار مي كنيم، مشاغل را با بالاترين استاندارد ارائه مي دهيم، و از نتايج اينجا در خيابان ميدلسكس خوشحال شديم.

 

https://www.merchantcircle.com/blogs/sb-security-phoenix-az/2022/11/-/2343553

https://penzu.com/p/90da9f61

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4346418

http://kitrahardi.centerblog.net/679-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%D8%AA%D8%B4

https://graph.org/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-11-17

https://www.fxstat.com/en/user/profile/turboseo-228748/blog/37405063-

https://seofg11.bloggersdelight.dk/2022/11/17/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b6%d8%b1%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%88/

http://faizan.inube.com/blog/8888501//

https://lepsifostu.webstarts.com/blog/post/r-hnm-rt-shn-h-sh-shh-sb-snaat

https://anotepad.com/notes/w2bwyg42

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24056313

https://sphere.social/hello/blogs/view/292655

http://korsika.ning.com/profiles/blogs/3677798:BlogPost:3439428

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۲ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

بيع كالا به كالا

فروش در لغت به معناي خريد و فروش است. عقد بيع نيز به معناي قرارداد مربوط به تجارت است كه به موجب آن فروشنده يا مالك در ازاي دريافت پول يا مال، مالكيت كالا يا تجهيزات را به خريدار منتقل مي كند. در واقع عقد بيع همان قرارداد بين بايع و مشتري است و جنبه حقوقي دارد. مشكلات ناشي از اثبات بيع معمولاً مربوط به عدم علاقه طرفين در حين انعقاد قرارداد و انعقاد نادرست قراردادها مي باشد.

در اين مقاله از سايت نمايندگي مشهد، ضمن ارائه انواع بيع، به بررسي مدارك مورد نياز براي اثبات بيع و نكات مهم مرتبط با اين موضوع مي پردازيم، تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

انواع بيع از نظر زمان ارائه فروشنده يعني نوع ماده، كالا يا موضوع معامله و قيمت معامله شامل موارد زير است:

فروش نقدي: در اين نوع فروش، كالا و قيمت در زمان فعلي تحويل مي شود، يعني پس از انجام معامله، كالا بايد به خريدار تحويل داده شود و قيمت به فروشنده داده شود.

فروش اعتباري: در اين نوع فروش، فروشنده در حال انجام است و قيمت به تعويق افتاده است. يعني به محض عقد قرارداد بيع بايد كالا به خريدار تحويل داده شود اما مدت زمان تحويل ثمن به فروشنده با توافق طرفين تعيين مي شود.

بيع يا پيش فروش: در اين نوع بيع، ثمن به صورت «جاري» و قيمت فروش «حركت» است كه برعكس بيع است، يعني پس از انجام بيع، قيمت به فروشنده داده مي شود، اما بيع قيمت بعد از مدتي در اختيار خريدار قرار خواهد گرفت. امروزه شاهد اين نوع فروش در خريد آپارتمان هاي پيش فروش هستيم.

بيع كالا به كالا: اين نوع بيع با موارد فوق متفاوت است و براي تحويل كالا و قيمت با توافق طرفين مدت زماني تعيين مي شود و تحويل كالا و تحويل ثمن ممكن است. در زمان هاي مختلف رخ مي دهد.

طبق قانون مدني، شرط اتمام بيع، رضايت و قبول طرفين است، هر چند بيع كتبي نباشد. از طرفي قانون در نحوه انعقاد عقد بيع سخت گيري نمي كند و عقد بيع نيز به صورت شفاهي پذيرفته مي شود. در مواردي كه بين خريدار و فروشنده اختلاف باشد و عقد بيع نوشته نشده باشد، اثبات بيع توسط دادگاه مشكل خواهد بود. براي تثبيت آسان فروش و جلوگيري از اين گونه مشكلات توجه به نكات زير در هنگام خريد و فروش ضروري است.

هنگام انجام معامله، اگر پول نقد به طرف مقابل مي دهيد، حتما رسيد بگيريد.

در هنگام خريد ملك با افراد آگاه ملك مشورت كرده و استعلام هاي لازم را در مورد ملك يا دستگاه مورد نياز انجام دهيد.

قرارداد بايد كتبي و رسمي باشد.

مطمئن شويد كه شماره چكي كه براي پرداخت صادر مي كنيد در قرارداد ذكر شده باشد.

در صورت وقوع فروش با افراد مورد اعتماد در محل مورد نظر حضور داشته باشيد.

براي اطمينان خاطر در انعقاد قرارداد لازم است با وكيل مجرب در اين زمينه مشورت كنيد و براي اين منظور مي توانيد به صفحه مشاوره رايگان وكيل مراجعه كنيد

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/daisy%20holte/

https://www.tumblr.com/certainkingdelusion

https://express.adobe.com/page/1BdDfJeSqvcN7/

https://www.pinterest.com/pin/1102115340036769630/

https://sites.google.com/view/vakilagah-com/home

https://androidiosapps24.car.blog/2022/11/05/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://edex.adobe.com/community/member/q715mcrJv

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AdbO4?language=en_US

https://myspace.com/daisyholte7

https://disqus.com/by/daisyholte7outlookcom/about/

https://en.gravatar.com/daisyholte7

https://www.ted.com/profiles/39545103/about

https://www.goodreads.com/user/show/157963886-daisy-holte

https://www.divephotoguide.com/user/DaisyHolte7

https://soundcloud.com/daisyholte7

https://medium.com/@daisyholte7

https://issuu.com/daisyholte7

https://daisyholte7.livejournal.com/profile

https://www.openstreetmap.org/user/Daisy%20Holte

.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۷:۱۶ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

بيع كالا به كالا

فروش در لغت به معناي خريد و فروش است. عقد بيع نيز به معناي قرارداد مربوط به تجارت است كه به موجب آن فروشنده يا مالك در ازاي دريافت پول يا مال، مالكيت كالا يا تجهيزات را به خريدار منتقل مي كند. در واقع عقد بيع همان قرارداد بين بايع و مشتري است و جنبه حقوقي دارد. مشكلات ناشي از اثبات بيع معمولاً مربوط به عدم علاقه طرفين در حين انعقاد قرارداد و انعقاد نادرست قراردادها مي باشد.

در اين مقاله از سايت نمايندگي مشهد، ضمن ارائه انواع بيع، به بررسي مدارك مورد نياز براي اثبات بيع و نكات مهم مرتبط با اين موضوع مي پردازيم، تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.

انواع بيع از نظر زمان ارائه فروشنده يعني نوع ماده، كالا يا موضوع معامله و قيمت معامله شامل موارد زير است:

فروش نقدي: در اين نوع فروش، كالا و قيمت در زمان فعلي تحويل مي شود، يعني پس از انجام معامله، كالا بايد به خريدار تحويل داده شود و قيمت به فروشنده داده شود.

فروش اعتباري: در اين نوع فروش، فروشنده در حال انجام است و قيمت به تعويق افتاده است. يعني به محض عقد قرارداد بيع بايد كالا به خريدار تحويل داده شود اما مدت زمان تحويل ثمن به فروشنده با توافق طرفين تعيين مي شود.

بيع يا پيش فروش: در اين نوع بيع، ثمن به صورت «جاري» و قيمت فروش «حركت» است كه برعكس بيع است، يعني پس از انجام بيع، قيمت به فروشنده داده مي شود، اما بيع قيمت بعد از مدتي در اختيار خريدار قرار خواهد گرفت. امروزه شاهد اين نوع فروش در خريد آپارتمان هاي پيش فروش هستيم.

بيع كالا به كالا: اين نوع بيع با موارد فوق متفاوت است و براي تحويل كالا و قيمت با توافق طرفين مدت زماني تعيين مي شود و تحويل كالا و تحويل ثمن ممكن است. در زمان هاي مختلف رخ مي دهد.

طبق قانون مدني، شرط اتمام بيع، رضايت و قبول طرفين است، هر چند بيع كتبي نباشد. از طرفي قانون در نحوه انعقاد عقد بيع سخت گيري نمي كند و عقد بيع نيز به صورت شفاهي پذيرفته مي شود. در مواردي كه بين خريدار و فروشنده اختلاف باشد و عقد بيع نوشته نشده باشد، اثبات بيع توسط دادگاه مشكل خواهد بود. براي تثبيت آسان فروش و جلوگيري از اين گونه مشكلات توجه به نكات زير در هنگام خريد و فروش ضروري است.

هنگام انجام معامله، اگر پول نقد به طرف مقابل مي دهيد، حتما رسيد بگيريد.

در هنگام خريد ملك با افراد آگاه ملك مشورت كرده و استعلام هاي لازم را در مورد ملك يا دستگاه مورد نياز انجام دهيد.

قرارداد بايد كتبي و رسمي باشد.

مطمئن شويد كه شماره چكي كه براي پرداخت صادر مي كنيد در قرارداد ذكر شده باشد.

در صورت وقوع فروش با افراد مورد اعتماد در محل مورد نظر حضور داشته باشيد.

براي اطمينان خاطر در انعقاد قرارداد لازم است با وكيل مجرب در اين زمينه مشورت كنيد و براي اين منظور مي توانيد به صفحه مشاوره رايگان وكيل مراجعه كنيد

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/daisy%20holte/

https://www.tumblr.com/certainkingdelusion

https://express.adobe.com/page/1BdDfJeSqvcN7/

https://www.pinterest.com/pin/1102115340036769630/

https://sites.google.com/view/vakilagah-com/home

https://androidiosapps24.car.blog/2022/11/05/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://edex.adobe.com/community/member/q715mcrJv

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AdbO4?language=en_US

https://myspace.com/daisyholte7

https://disqus.com/by/daisyholte7outlookcom/about/

https://en.gravatar.com/daisyholte7

https://www.ted.com/profiles/39545103/about

https://www.goodreads.com/user/show/157963886-daisy-holte

https://www.divephotoguide.com/user/DaisyHolte7

https://soundcloud.com/daisyholte7

https://medium.com/@daisyholte7

https://issuu.com/daisyholte7

https://daisyholte7.livejournal.com/profile

https://www.openstreetmap.org/user/Daisy%20Holte

.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۷:۴۹ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)