یاد تو یاد تو .

یاد تو

تولید کننده درب لیزری ( برش لیزری سی ان سی

تولید کننده درب لیزری ( برش لیزری سی ان سی )

 

ساخت درب لیزری ( برش لیزری CNC ) هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب لیزری ( برش لیزری و آهنی ) از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب لیزری ( برش لیزری و آهنی ) فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

درب لاکچری ویلایی و پارکینگ

 

طریقه ی ساخت کاتالوگ درب ویلایی هم مانند ساخت انواع درب های دیگر در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گرام قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب ویلایی از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب ویلایی فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب آهنی

 

همانطور که میدانید، صنعت درب سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب آهنی فرفورژه ویلایی معروف است.

این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد.

اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهن را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

قیمت درب ورودی پارکینگ و ویلایی آهنی

 

درب حیاط ساده و شیک و انواع درب فلزی از جمله درب ویلایی سلطنتی و ساخت انواع درب فرفورژه طرح دار با قیمت مناسب اولین چیزی است که هنگام ورود به جایی با آن برخورد خواهید کرد. بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. و امروزه توجه ویژه ای به آن می شود. مشتریان بسیار زیادی برای خرید درب حیاط با مدل ها و طرح های بی نظیر و هنرمندانه به جهت زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ویلایی یا باغ و ویلای شخصی خویش توجه می کند تا ارزش آن را دوچندان کنند.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب انلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۳۴ توسط:بابک موضوع: نظرات (0)