یاد تو یاد تو .

یاد تو

کدام ماشین چینی پایین ترین قیمت را دارد؟

کدام ماشین چینی پایین ترین قیمت را دارد؟

خودرو ام وی ام 315 اسپرت و پلاس

 

از بزرگ‌ترین برندهای اتومبیل سازی چینی، برند ام وی ام می‌باشد. برای اشاره به ماشین چینی ارزان قیمت این برند، می‌توان به خودرو ام وی ام 315 اسپرت و پلاس اشاره نمود. ام وی ام 315 یک خودروی کوچک با طراحی خارجی جذاب فضای داخلی جادار می‌باشد. طراحی زیبا، کیفیت سواری مناسب و فضای اتاق و صندوق عقب بزرگ از نقاط قوت این ماشین چینی ارزان قیمت بوده و کیفیت ساخت ضعیف، شتاب ضعیف، گیربکس ضعیف با پیشرانه و مصرف سوخت بالا نیز از نقاط ضعف این خودرو می‌باشد. البته با توجه به قیمتی که دارد این ضعف‌ها را می‌توان از خودروی ام وی ام 315 انتظار داشت.

 

امکاناتی مانند تنظیم برقی آینه‌های جانبی، تنظیم برقی شیشه‌های بالابر، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، اتولایت، دکمه‌های کنترلی فرمان، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، دوربین عقب، سانروف، تنظیم صندلی جلو 4 حالته، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، سنسور پارک و کروز کنترل نیز در ام وی ام 315 تعبیه شده است. فروشگاه اکسپرس یدک هرگونه لوازم یدکی ام وی ام 315 را در بستر اینترنتی خود مهیا کرده است.

خودرو ام وی ام x22

 

خودروی ام وی ام X22 ارزان ترین خودرو از سری X این کمپانی می‌باشد. این خودرو با استقبال خوبی در ایران مواجه شده و فروش خوبی را تجربه کرد. خودرو ام وی ام X22 در دو مدل دنده‌ای و اتومات تولید شده  است که مدل دنده‌ای آن را می‌توانید با قیمت پایین‌تری تهیه نمایید. این کراس اور کوچک شهری، با داشتن طراحی زیبای داخلی و خارجی و خطوط منحنی خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. مصرف سوخت ام وی ام X22 بهینه بوده و علاوه بر هزینه‌ی اولیه مناسب برای خرید این خودرو، هزینه‌ی کمی را در استفاده نیز برای راننده به همراه دارد.

https://clck.ru/37pSHR

از مزایای آن می‌توان به سیستم تعلیق نسبتا خوب، ترمز دیسکی با عملکرد عالی و امکانات رفاهی چون کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی، مانیتور لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی 4 اسپیکره، دوربین عقب، صندلی عقب تاشو، سانروف، آینه جانبی با تنظیم برقی، صندلی شاگرد 4 حالته دستی و صندلی راننده 6 حالته دستی اشاره کرد. برای خرید انواع لوازم یدکی ام وی ام X22 به فروشگاه آنلاین اکسپرس یدک مراجعه نمایید.

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000001KXnFIAW

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/MelodyPerez1

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/32229e96-aad7-4098-96d3-1e26f0fd8014/dashboard

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/melodyperez1/activity/71875/

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/melody-perez/

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://bazar-yadaki.ir/

https://www.pubpub.org/user/melody-perez

https://independent.academia.edu/MelodyPerez28

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۱۴ توسط:بابک موضوع: نظرات (0)