ياد تو ياد تو .

ياد تو

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

 

كمتر كسي در ايران است كه نام شركت كاله را نشنيده باشد و از كيفيت بالاي محصولات آن راضي نباشد. يكي از معروف ترين شركت هاي توليد كننده شير و پرورش در ايران است. بسياري از محصولاتي كه هم اكنون در يخچال هاي سوپرماركتي به وفور ديده مي شوند مانند ماست ميوه اي، ماست دولايه تركي، ماست سان، ماست يوناني، پروميلك، كفير و ماست لاكتويا براي اولين بار توسط شركت كاله به بازار عرضه مي شوند.

 

برند كاله يكي از پيشگامان عرضه مكمل هاي ورزشي و لبنيات پرپروتئين در ايران مي باشد. در حال حاضر به لطف محصولات كاله ورزشكاران به راحتي مي توانند روزانه خود را دريافت كنند و نيازي به مكمل هاي خارجي گران قيمت ندارند.

 

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد پنير كلم پيچ اولين محصول لبني ايراني است كه مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريكا و وزارت كشاورزي آمريكا قرار گرفته است. هشت نوع پنير كلم پيچ به طور رسمي به آمريكا صادر شده و در فروشگاه هاي شركت هاي مختلف به فروش مي رسد.

 

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

شما مي توانيد با هزينه هاي بسيار كمتر از حد معمول و با تخفيف هاي استثنايي اسنپ ماركت، محصولات را به صورت آنلاين از اسنپ ماركت خريداري كنيد. برخي از محصولاتي كه با تخفيف هاي عالي در اسنپ ماركت ارائه مي شوند عبارتند از:

شير بادام كلم

 

شير بادام كله از مغز بادام تهيه مي شود. اين شير گياهي داراي بافت خامه اي و طعم آجيلي بسيار لذيذي است. لاكتوز و كلسترول آن صفر است. كوچك است اما سرشار از انرژي، ليپيد و فيبر است.

 

شير بادام براي كساني كه مي توانند به شير گاو تبديل شوند براي خوردن يا عدم تحمل و كليه و كليه در كتاب مي شوند و مي توانند با لاكتوز عشق ورزند. گياهخواران نيز مي توانند از مزاياي شير بادام بهره ببرند.

 

از ديگر مواد مغذي موجود در شير بادام كلم مي توان به ويتامين هايي مانند ويتامين C، ويتامين B6، ريبوفلاوين، نياسين، فولات و ويتامين ها اشاره كرد. همه اين مواد مغذي فوايد مادي و سلامتي براي بدن دارند. شير بادام بهترين جايگزين براي افرادي است كه سويا و لبنيات مصرف مي كنند. زيرا تمام مواد معدني و ويتامين هاي سويا و ساير لبنيات در شير بادام يافت مي شود.

پنير پارمسان

 

پنير پارمزان سرشار از ويتامين هاي A، B2، B12، D و مواد معدني مانند كلسيم است. اين پنير منبع خوبي از فسفر، سديم، سلنيوم، روي و منيزيم است. پارمزان پروتئين ترين پنير جهان است. 100 گرم پنير پارمزان 35.8 گرم مولد دارد. براي درك بهتر موضوع بايد بدانيد كه 100 گرم سينه مرغ كه از نظر ميزان پرورش غني ترين قسمت مرغ است تنها 31 گرم پرورش دارد.

 

پنير كلم پارمزان را مي توان راحت خورد. مواد موجود در آن در واقع مفيد هستند و به افزايش كلسترول خوب كمك مي كنند. كلسترول مفيد يا HDL، كلسترول خون را جذب مي كند، آن را به غذا مي رساند و سپس آن را از بدن خارج مي كند. مطالعات نشان داده اند كه سطوح بالاي HDL كل مي تواند خطر بيماري قلبي و سكته را كاهش دهد.

پنير كوتاژ

 

پنير كله كاله يكي از محصولات لبني پر پروتئين كاله است و يكي از پنيرهاي مورد علاقه ورزشكاران، بدنسازان، دوندگان سرعت و علاقه مندان به ورزش است. پنير كوتاژ داراي مقدار زيادي كازئين است كه يك ماده غذايي بسيار دير هضم است و انرژي را براي آرامش آزاد مي كند. پنير كوتيج منبع عالي سلنيوم است. سلنيوم يك ماده معدني است كه نقش مهمي در عملكرد تيروئيد شما ايفا مي كند.

 

تحقيقات نشان مي دهد كه قبل از خواب، تنقلات از غذاهايي مانند پنير تهيه مي شود، كيفيت بهتر و متابوليسم بالاتري دارد. همانطور كه گفته شد محتواي بالاي پنير را افزايش داد و از آنجايي كه به آرامي جذب مي شود مي تواند نقش عمده اي در عضله سازي داشته باشد.

 

با اسنپ ماركت محصولات كاله را ارزان تر بخريد

 

پنير كوتيج منبع عالي كلسيم است. همانطور كه مي دانيد نقش مهمي در حفظ سلامت استخوان ها دارد. كساني كه كلسيم بيشتري دريافت مي كنند كمتر به پوكي استخوان مبتلا مي شوند. پنير كوتيج نيز سطح گلوكز خون محدودي دارد، به خصوص در مقايسه با ساير محصولات لبني. بنابراين براي افراد مبتلا به نوع 2، پنير عالي مي شود.

پنير كلم

 

پنيرهاي كله در انواع مختلفي موجود است. مي توانيد انواع پنير صبحانه، پنير و پنير طبيعي را از محصولات خريداري كنيد. پنيرهاي سفيد، ناري، گردو، بره و شكلاتي تنها چند نمونه از پنيرهاي صبحانه كاله هستند.

 

 پنيرهاي كاله بسيار متنوع هستند، از جمله پنيرهاي بلوچي، پراتو، پارمزان و موزارلا، برش ها و پيتزاها. پنيرهاي پرچرب مانند پنير بلو و چدار حاوي مقدار كمي CLA هستند. CLA مي تواند به كاهش چاقي، بيماري هاي قلبي عروقي و. محصولات ليپيدي داراي مواد مغذي بالايي هستند و خواص ضد خطر دارند.

 

پنير چدار، پنير كبابي، پنير اسرم و پنير كمبر چند نمونه از پنيرهاي طبيعي كلم هستند. همه پنيرها منبع عالي كلسيم، جذب و مغذي هستند. آنها همچنين حاوي ويتامين A، B12، فسفر و ريبوفلاوين هستند. پنير (و به طور كلي محصولات لبني) از دندان هاي شما در برابر پوسيدگي محافظت مي كند. پس حتما از پنير در برنامه غذايي روزانه خود استفاده كنيد.

اسنپ ??ماركت; از سلامتي و جيب خود محافظت كنيد!

 

اسنپ ??ماركت به عنوان يكي از بزرگترين هايپرماركت هاي آنلاين ايران امكان خريد آنلاين محصولات كاله را فراهم كرده است. شما مي توانيد تمام محصولات لبني را داشته باشيد،


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۱:۴۶ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

اصول نگهداري از بونساي در منزل

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينكار را مي‌آموزيد.

بونساي يك اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينكه بونساي از كجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو كرد. بونساي در لغت به معناي "كاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختكاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم كار بسيار راحتي است. كافي است يك فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا كنيد و يا به نزديك‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري كنيد.

مهم‌تر از داشتن يك بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده كه يك بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در كمتر از يك هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب كنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت كافي اختصاص دهيد تا يك درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم كرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يكي از نكات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بكشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاك، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينكه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشكي خاك گلدان آن است. با يك چوب خاك رويي را كنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما كم‌كم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است كه در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌كه تعادل دمايي آب را رعايت كنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد كفايت مي‌كند. براي آبياري بونساي به يكي از دو روش زير عمل كنيد:

  • روش اول: آبي را كه از قبل كنار گذاشتيد را كم‌كم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاك را جابه‌جا نكند. آن‌قدر اين كار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را كه زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يك ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد كه آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاك تماس پيدا نكند. با اينكار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌كند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني كه حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه كنيد كه گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور كامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي كاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت كه هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالكن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يك تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نكنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌كند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌كم نگيريد. نور كمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بكشد. ساقه‌هاي نازك و شكننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب كم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يك‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد كنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

همان‌طور كه اشاره كرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت كه شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يك‌شبه دچار خشكي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌كم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده كنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يك روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشكي زندگي مي‌كنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امكان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يك سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ كوچك كف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر كنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر كنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نكنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق كنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان كه رطوبت هوا كاهش ميابد بسيار كارگشا خواهد بود.

خاك مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم كه بونساي گياه بسيار حساسي است و كوچك‌ترين اهمال‌كاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه كنيد. انتخاب خاك مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا كرد هر دسته از انواع بونساي به خاك و كود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاك مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ كند
  2. زهكشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع كند
  3. امكان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اكسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

كود مناسب در نگهداري از بونساي

اينكه آيا گلدان بونساي شما به كود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه كافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مكرر مواد معدني خاك از دست مي‌رود. ازآنجاكه خاك گلدان بونساي بسيار سبك است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود كه با كود دهي يا تعويض خاك مي‌توان آن را جبران كرد.

در كود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن كود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس كردن در نگهداري از بونساي

m7_dcn3.jpg

يكي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس كردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درك مي‌كنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممكن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس كردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد كه هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز كاملاً صحيح است.

اين‌كه به يك گياه شكل دهيد يا شكلي كه در قلب يك درختچه بونساي نهفته را بيرون بكشيد، هم نوعي از هنر است و هم يك روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شكي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني كمك بگيريد. جدا كردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي كه رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با كمك سليقه و توجه به شكل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي كنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت كلان نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۳۶ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

معرفي قابليت ويدئو پارك در دوربين مداربسته هوشمند

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

 

 

در اين مقاله سعي مي شود كلياتي در مورد سيستم هاي دوربين مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولين گزينه جهت نصب دوربين مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربين و دسـتگاه هاي ضـبط ديجيتال مي باشد كه با

توجه به اين كه وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربين

ها زياد و نياز به رزولوشـن هاي بالا مي باشد لذا فقط از دوربين

هاي تحت شبكه استفاده مي كنيم .

 

نصب دوربين مداربسته اسپيددام در فرودگاه ها

براي داشتن ديد كلي و كنترل آنلاين در حالت تصاوير زنده مي توان در فرودگاه ها از دوربين هاي اسپيد دام استفاده كرد
اين دوربين ها بايد داراي قابليت چرخش اتوماتيك و دستي و قابليت تعقيب سوژه متحرك را داشته باشند، و همچنين دوربين هاي مداربسته گردان كه در محيط بيرون سالن فرودگاه نصب مي گردند بايد داراي تكنولوژي StarLight باشند تا بتوانند در شب نيز تصاوير رنگي قابل قبولي ارائه دهند .
در كل نصب دوربين هاي گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مكملي براي سيستم دوربين مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذير است .
پيشنهاد مي شود با زون بندي بين دوربين هاي اسپيددام و ايجاد حساسيت بين زون ها تا حد زيادي، ميزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانيد

نصب دوربين هاي مداربسته فيكس يا ثابت در فرودگاه ها

دوربين هاي مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگي را ايفا مي كنند
اين دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات هوشمند نيز باشند
رزولوشن بالا اولين و مهم ترين ويژگي دوربين هاي لنز ثابت در فرودگاه ها مي باشد، كه دوربين هايي با رزولوشن ? مگا پيكسل براي محيط داخل و دوربين هاي با رزولوشن ? مگا پيكسل و بالاتر براي محيط بيرون پيشنهاد مي شود .  
شايان ذكر است با توجه به اهميت سوژه بايد تعداد دوربين ها كافي باشد .

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته صرفا وظيفه ي ضبط تصاوير را ندارند ، بلكه بعنوان عاملي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و ناهنجاري محسوب مي شوند هوشمند بودن دوربين هاي مداربسته مي تواند كمك شاياني براي ميسر گشتن اين مهم باشد .

چه انتظاراتي از دوربين هاي مداربسته داخل فرودگاه ها مي رود ؟

 دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بايد داراي قابليت هاي هوشمندي به شرح ذيل باشند :

? تشخيص چهره

اين قابليت در دوربين ها باعث شناسايي سريع و بي نقص متهمان مي شود، ضمنا مي توان از طريق اين قابليت جست و جو بر اساس چهره ي شخص در بازبيني ها را انجام داد .

? تشخيص اشيا جا مانده

توسط اين ويژگي، دوربين مداربسته مي تواند تشخيص دهد كه بسته اي بيشتر از زمان طبيعي در محلي رها شده است و از اين طريق بسياري از حملات تروريستي را مي توان خنثي كرد .

? هشدار سرقت اشياء

دوربين هاي مداربسته مي توانند توسط اين ويژگي از مفقود شدن شي كه در تصوير وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانيتورينگ ارسال هشدار نمايند .

هشدار عبور از خط

اين قابليت در دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بسيار كاربرد دارند و در اين صورت تمامي محل هايي كه نياز است كسي از آن ها عبور نكند مورد حفاظت دوربين مداربسته قرار مي گيرند و با عبور شخص از اين مناطق هشدار به مركز مانيتورينگ ارسال مي شود .

? پرسه زدن مشكوك

دوربين هاي مداربسته فرودگاهي قابليت تشخيص پرسه زدن هاي بي مورد را دارا مي باشند .

? فنس مجازي

مي توان با فنس كشي مجازي در قسمتي از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگيري كرد .

? عبور يك طرفه

در هر قسمتي كه نياز باشد عبور از يك سو انجام گيرد اين آپشن در دوربين هاي مدارسته فرودگاهي وجود دارد و در صورت عبور غير مجاز هشدار به مركز مانيتورينگ ارسال خواهد شد .

? تشخيص فوكوس نبودن دوربين مداربسته

فوكوس نبودن دوربين مداربسته عبارت است از چرخش غير عمدي يا عمدي لنز و تغيير محل فاصله كانوني آن كه باعث تاري تصوير مي باشد.

سيستم هاي مداربسته فرودگاهي  هوشمند و حرفه اي، اين موضوع را تشخيص و به واحد مانيتورينگ اطلاع مي دهند .

? جابه جا كردن دوربين

در صورت جا به جايي دوربين مداربسته در فرودگاه ها اين قابليت در اين گونه دوربين ها مي بايست وجود داشته باشد كه سريعا به مركز مانيتورينگ اطلاع داده شود .

قابليت هاي ذكر شده در بالا تنها بخشي از  كارايي هاي مورد تصور براي نصب دوربين مداربسته در اماكن مهمي نظير فرودگاه ها مي باشد

دوربين هاي فرودگاهي در كجا بايد نصب شود ؟

از دوربين هاي مداربسته تحت شبكه هوشمند مي توان در قسمت هاي مختلف فرودگاه به شرح ذيل استفاده كرد

?- ورودي اتومبيل ها فضاي داخل و بيرون پاركينگ ها

?- ورودي و داخل آسانسور ها

?- قسمت هاي انتظار مسافرين و محل هاي سپردن چمدان ها

?- گيت هاي ورودي

?- فضاي عمومي و اختصاصي كانتر هاي پرواز

?- قسمت چك پاسپورت و كانتر خروجي

?- فضاي بيروني هواپيما و اتومبيل هاي داخل باند

?- قسمت هاي مختلف بار مسافري هواپيمايي و در كل كليه نقاطي كه در يك فرودگاه حائز اهميت مي باشند را بايد با دوربين هاي مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتيجه گيري

در طول روز جمعيت قابل توجهي در فرودگاه تردد مي نمايند ، حفظ امنيت در فرودگاه ها بسيار حياتي و مهم مي باشد بنابراين انتخاب تجهيزات نظارت تصويري بشدت مهم و حساس مي باشد . مواردي همچون وضوح تصوير، هوشمندي، پايداري و … مواردي مهم در انتخاب يك سيستم نظارت تصويري مي باشد كه اگر رعايت نشوند مي توانند عواقب جبران ناپذيري را در پي داشته باشند .

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۴۹ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)