ياد تو ياد تو .

ياد تو

پخش تصاوير زنده دوربين هاي مدار بسته در جهان

پخش تصاوير زنده دوربين هاي مدار بسته در جهان

پخش تصاوير زنده دوربين هاي مدار بسته در جهان: به گزارش خبرگزاري فارس مدتي است

كه يك سايت اينترنتي به نشاني insecam.org تصاوير زنده سيستم امنيتي را از سراسر

جهان در معرض ديد همگان قرار داده است.

دوربين هاي ياد شده كه عمدتا ساخت شركت هاي Axis, Defeway, و ?? برند مختلف در

مجموع هستند با تنظيمات پيشفرض نصب شده اند و لذا فاقد كلمه عبور هستند و

تصاوير ضبط شده توسط آنها به راحتي قابل مشاهده در سراسر جهان است. سايت ياد

شده تصاوير صدها دوربين مدار بسته در ايران را نيز به نمايش گذاشته است. اين دوربين

هاي فاقد امنيت در تهران و ديگر شهرهاي كشور نصب شده اند و با كليك بر روي آنها

ميتوان به جزئيات بيشتري در مورد محل نصب هر دوربين، شركت سازنده آن و… دست

يافت.

دوربين مدار بسته مربوط به ايران

دوربين هاي مدار بسته مربوط به ايران تصاوير متنوعي از بزرگراهها، خيابان ها، پياده روها،

انبارهاي شركت هاي خصوصي، محيط هاي اداري، انواع مغازها و فروشگاها، رستوران ها،

فضاي داخل منازل و ويلاها و….را در تهران، قم، اهواز، شيراز، ورامين، نجف آباد، قوچان،

زنجان، اصفهان، تبريز، كرج، رشت، شهر كرد، همدان، مشهد، ملارد، سنندج ، بيرجند، يزد،

اراك و اردبيل نمايش ميدهند. اگر چه اكثر اين دوربين ها تنها محيط خالي را نشان

ميدهند، اما برخي از آنها چهره افراد يا پلاك ماشين ها، به وضوح مشخص است يا ميتوان

جزئيات اشياء يا كالاهاي موجود را به خوبي تشخيص داد. اگر شما هم دوربيني از مارك

هاي ياد شده نصب كرده ايد، بهتر است هر چه سريعتر براي آن رمز عبور بگذاريد. در اين

سايت به تفكيك ميتوان تصاوير را بر اساس فيلترهايي همچون كشورها، شهرها، مكان

ها، زمان ها و… مشاهده نمود.

  1. امنيت سايبري هايك ويژن / دوربين مداربسته كره اي
  2. دوربين مداربسته ثابت / معرفي دوربين Color Vu هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته صنعتي / معرفي دوربين مداربسته هايلوك

دستگاه ضبط دوربين مداربسته / رعايت قانون GDPR

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۲:۳۲ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

آموزش طراحي لباس – كلاس طراحي لباس

آموزش طراحي لباس – كلاس طراحي لباس

اگر شما يكي از افرادي هستيد كه به لباس و طراحي مد علاقه داريد ، اين مقاله براي شما مناسب است. طراحي لباس بازار كار بهتري دارد و بين ديگر هنرها مخاطبان بيشتري دارد ، كلاس طراحي لباس به همين دليل افراد زيادي به اين حوزه مي روند. اما موفقيت در اين زمينه آسان نيست. زيرا با كساني كه سالها در اين زمينه كار كرده اند رقابت خواهيد كرد. علاوه بر طراحي ، كه نياز به يك ذهن خلاق و باز دارد ، شما بايد اطلاعات وسيعي از بازاريابي و مردم شهر يا كشور خود داشته باشيد. همچنين دليل اينكه بسياري از افراد پس از مدتي خسته مي شوند و طراحي لباس را متوقف مي كنند اين است كه شما بايد زمان زيادي را به موفقيت آن اختصاص دهيد. به عبارت ديگر ، هيچ كس در يك روز برنده نمي شود. اما اگر شما فردي خلاق هستيد كه صبر و پشتكار زيادي داريد اما هنوز نمي دانيد براي ورود به اين زمينه چه چيزي ياد بگيريد ، اين براي شما ضروري است.

كلاس طراحي لباس هنگام يادگيري مسائل و موضوعات طراحي لباس ، افراد به دو گروه تقسيم مي شوند: 1- كساني كه از نظر علمي به يادگيري زمينه طراحي لباس و مد علاقه دارند. 2- كساني كه علاقه زيادي به يافتن همه چيز به تنهايي و تلاش براي يادگيري مستقل دارند. هر دوي اين روشها مزايا و معايب خود را دارند كه در ادامه به آنها مي پردازيم. ما همچنين مي خواهيم به شما توضيح دهيم كه اگر مي خواهيد به يكي از دو روش بالا به اين قسمت دسترسي پيدا كنيد ، چه بايد بكنيد.

در مرحله اول ، قبل از اينكه بخواهيد وارد مراحل طراحي و توليد لباس شويد ، بايد برخي گزينه ها را در نظر بگيريد و ببينيد آيا اين ويژگي ها را داريد؟ يا اگر نه ، مي توانيد آن را داشته باشيد؟ بنابراين اول از همه ، به مسائل زير بسيار دقيق فكر كنيد.

خلاق يا به اصطلاح هنري شويد

آيا به عنوان فردي خلاق شناخته مي شويد؟ كلاس طراحي لباس آيا سليقه خود را در زمينه لباس ، موسيقي و هنرهاي زيبا ، سليقه و استايل خود داريد؟ در دنياي مد ، سليقه و خلاقيت شخصي بسيار مهم است. خلاقيت و طعم زيبا و خوب در كنار هم مي تواند پارچه هاي خام را به لباس هاي زيبا تبديل كند. حتي اگر خلاق نيستيد ، از دست كم گرفتن خود نترسيد. اگر خلاق نيستيد ، اما پشتكار و اراده قوي داريد ، مي توانيد مانند ديگران در طراحي لباس موفق باشيد. اغلب اتفاق مي افتد كه افراد با خلاقيت پايين ، اما با اراده و پشتكار زياد بر افراد خلاق غلبه مي كنند. اما اگر خلاق و با اراده قوي باشيد ، به احتمال زياد يكي از موفق ترين ها خواهيد بود.

مهارت هاي قوي در طراحي لباس و مد

آيا به طراحي و تصويرسازي علاقه زيادي داريد؟ اگر چنين است ، ما خبرهاي خوبي براي شما داريم ؛ زيرا در طراحي لباس و مد بايد طراحي زيادي انجام دهيد و علاقه زيادي در اينجا استفاده مي شود. اما اگر پاسخ منفي است ، بهتر است به سراغ شغلي برويد كه بيشتر به شما علاقه دارد تا شغلي كه هزينه زيادي دارد. مهارت هاي قوي طراحي لباس ضروري است زيرا شما بايد بتوانيد آنچه را كه در ذهن داريد روي كاغذ بياوريد. براي به دست آوردن مهارت هاي طراحي ، مهمترين چيز تمرين ، تمرين و تمرين مجدد است. اما مسائل ديگري نيز وجود دارد كه ما به آنها خواهيم پرداخت.

به جزئيات توجه كنيد

آموزش طراحي لباس  علاوه بر مهارت و خلاقيت در طراحي ، توجه به جزئيات نيز مقوله اي بسيار مهم است. كساني كه بيشتر به جزئيات توجه مي كنند نسبت به كساني كه بيشتر به كليات توجه مي كنند شانس موفقيت بيشتري دارند. اگر نگاهي به فشن شوهاي مارك هاي معروف بيندازيد ، متوجه خواهيد شد كه جزئيات در طراحي لباس آنها چقدر اهميت دارد و چه چيزي آنها را زيبا مي كند. اغلب آنچه لباس را خاص مي كند جزئيات است نه جزئيات. Alsoshtë همچنين از ويژگي هاي هنرمندان براي توجه به جزئيات و ناديده گرفتن كليات است. اگر هميشه ژنرال ها را مي بينيد ، احتمال موفقيت شما در كارهاي مديريتي و اجرايي بيشتر از هنر است.

 

 

 

 

تركيب رنگ ، بافت و پارچه را درك كنيد

آموزش طراحي لباس  خوب ، اين موضوع تحصيل و مطالعه است ، بنابراين اگر هنوز آن را نمي دانيد نگران نباشيد. در ادامه روش هاي بدست آوردن اطلاعات در اين زمينه را به شما نشان خواهيم داد. اما قبل از آن ، ما اهميت فوق العاده اين موضوع را توضيح مي دهيم. به عنوان مثال ، هنگام طراحي لباس كلاس طراحي لباس  ، بايد در نظر داشته باشيد كه بهترين لباس با پنبه يا ساتن است. همچنين بايد بدانيد كدام يك از رنگها در كنار هم زيباترين و چشمگيرترين تركيب را ايجاد مي كند تا طراحي بهتر و مجموعه اي از لباس ها را داشته باشيد. براي شروع ، توصيه مي شود مقاله جامع انواع لباس را مطالعه كنيد تا اطلاعات خود را در مورد پارچه و استفاده از هر كدام افزايش دهيد.

مهارت هاي تجسم قوي

كسب مهارت هاي طراحي لباس و مد نياز به يك ذهن بسيار خلاق دارد تا تصور كند چه چيزي را مي خواهيد طراحي كنيد. ويژگي ذهن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۱۶ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

بهترين جا براي سوال و جواب كجاست؟

بهترين جا براي سوال و جواب كجاست؟

x7_exlq.jpg

خيلي از ما اطلاعاتي در مورد يك مساله خاصي داريم كه فقط ما و اطرافيانمون با سوال و جواب به اين اطلاعات دسترسي داريم. يادمه تا قبل از اين وقتي ميخواستم فيلم ببينم از لب تابم استفاده مي كردم ولي يك روز يكي از هم اتاقي هاي دانشگاه به من يك روشي رو ياد داد كه بتونم لب تابم رو به تلوزيون متصل كنم و با تلوزيون فيلم رو بيينم حتي بعدا كه فهميدم همچين راهي هست ياد گرفتم كه چطوري با واي فاي به تلوزيون وصل بشم و ديگه نيازي هم به كابل نداشتم. شايد چندين بار اين اتفاق افتاده كه يك با يك سوال و جواب اطلاعاتي از اطرافيان و دوستانم گرفتم كه بسيار مفيد بوده و  باعث شده كه كارم راه بيفته. براي همين تصميم گرفتم يك راهي براي اين انتقال اطلاعات پيدا كنم و به شما دوستان هم معرفي كنم.

سايت Quora

 

يك شبكه اجتماعي بر پايه پرسش و پاسخ كه كاربران با تجربيات و تخصص هاي مختلف تجربيات خودشون رو با يكديگر به اشتراك مي گذارند. در اين سايت كه به زبان هاي زيادي است كاربران مختلفي از تمام دنيا عضو شده و با يكديگر اطلاعات خود را به اشتراك مي گذارند. سايت Quora دسته بندي هاي مختلفي دارد و كاربران مي توانند در هر دسته بندي پرسش هاي خود را مطرح كرده و يا اينكه پاسخ كاربران ديگر را بدهند.

دسته بندي هاي مختلف سايت سوال و جواب

سوال و جواب ها در دسته بندي هاي مختلفي مانند: علمي، تكنولوژي، تاريخي، كامپيوتر و اينترنت و ... را دارد. كه كاربران مي توانند در صورتي كه در يك دسته بندي جديد تجربيات و تخصص كافي داشته باشند مي توانند يك دسته بندي جديد ايجاد كنند.

استخدام و پيدا كردن شغل

با فعاليت در اين سايت علاوه بر اينكه پاسخ پرسش هاي خود را پيدا مي كنيد مي توانيد با پاسخ دادن پرسش هاي ديگران كسب اعتبار كرده و در دسته بندي خاصي شناخته شويد و براي خود اسم و رسمي به پا كنيد و علم و اطلاعات خود را به ديگران اثبات كنيد و توجه كارفرمايان و شركت هاي بزرگ را به خود جذب كنيد كه مي تواند منجر به استخدام و شروع فعاليت شما در دسته بندي كه متخصص آن هستيد، شويد.

امكانات رايگان

با عضويت در اين سايت شما مي توانيد به راحتي و رايگان تمام امكانات را دسترسي داشته و سوال و جواب خود را انجام دهيد. حتي مي توانيد از كاربران ديگر به صورت خصوصي سوال و جواب كنيد.

كسب درآمد از سايت پرسش و پاسخ

اين سايت براي همكاري كاربران يك سيستم طراحي كرده كه ماهانه كاربراني كه امتياز بيشتري كسب كنند را به عنوان كاربران برتر انتخاب كرده و به آنها پاداش مي دهد. همچنين با شريك كردن كاربران در درآمد تبليغات سايت با توجه به نوشته ها و دسته بندي هايي كه در آن فعاليت مي كنند آنها را تشويق به فعاليت با كيفيت در سايت مي كند. يادم مياد يكي از دوستانم با پاسخ هاي زيبا و كاملي كه در اين سايت در زمينه برنامه نويسي نوشت توانست توجه يك شركت بزرگ كامپيوتري در آلمان را جلب كند و با ويزاي كاري رفت آلمان و شروع به كار كرد.

 

معرفي شبكه اجتماعي سوال و جواب فارسي

يكي از ايرادات بزرگ سايت Quora اين است كه از زبان فارسي پشتيباني نمي كند و حتي بعضي وقت ها دسترسي كاربران ايراني را محدود كرده بود. بعد از جستجو يك نمونه فارسي عالي از سايت Quora را پيدا كردم كه تمام امكاناتش رايگان هست و سيستم كسب درآمدش مثل سايت Quora هست و افراد زيادي در اين شبكه اجتماعي عضو شده و سوال و جواب يگديگر را جواب مي دهند. يك مورد جديد اين سايت سيستم دعوت از طريق شبكه هاي اجتماعي و ايميل است كه مي توانيد با دعوت دوستان خود به سايت و كسب امتياز، امتياز هاي خود را افزايش دهيد و از آنها در سايت استفاده نماييد. من آدرس اين سايت رو در پايين قرار ميدم اميدوارم كه لذت ببريد و اگه دوست داشتيد با لينك معرفي من كه پايين قرار ميدم عضو بشيد.

 

شبكه اجتماعي يك سوال

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۵:۵۴ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

نرده فرفورژه راه پله را خاص و زيبا انتخاب كنيد

نرده فرفورژه راه پله را خاص و زيبا انتخاب كنيد.

 

نرده فرفورژه دوبلكس و گرد يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه را بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده فرفورژه از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فرفورژه آهني محكم و با كيفيت بالا را انتخاب كنيد.

 

قيمت خريد حفاظ بالكن در گروه صنعتي فرفورژه آنلاين

 

شما با پرداخت قيمت حفاظ تراس  مي توانيد يك  دژ محكم جلوي پنجره و تراس خانه خود داشته باشيد. با توجه به اينكه پنجره ها و بالكن ها يكي از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف براي ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از حفاظ تراس اهميت بسيار زيادي براي ايمني و امنيت آنها دارد. البته براي رسيدن به ايمني كامل در حفاظ بالكن شما حتماً بايد هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و كيفيت نصب به بهترين شكل عمل نماييد. ساخت و نصب حفاظ بالكن كار كاملا حرفه اي و تخصصي بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اوليه لازم نياز به تجهيزات مدرن نيز خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه در گروه صنعتي فرفورژه آنلاين

 

در صورتي كه خانه شما در طبقات اول ساختمان است يا اگر خانه ويلايي داريد و نگران ورود سارقين هستيد و همچنين اگر در خانه هاي چند طبقه ساكن مي باشيد و ترس از سقوط داريد، بايد به شما اين پيشنهاد را بدهيم كه نرده حفاظ پنجره بهترين چاره كار شماست. در نظر داشته باشيد كه با وجود اين نرده حفاظ پنجره ديگر هيچ سارقي نمي تواند وارد ساختمان شود زيرا راهي براي عبور ان ها باز نگذاشته ايد.

در نظر داشته باشيد كه امنيت هزينه نيست. بلكه بايد براي داشتن خيالي راحت و آسوده و همچنين در امان ماندن از شر سارقين از بهترين جنبه هاي امنيتي را براي ساختمان يا ويلاهاي خود لحاظ كنيد.

نرده حفاظ پنجره امروزه به يكي از پرفروش ترين محصولات فلزي تبديل شده است و علت آن هم اين است كه سارقين امروزه پركار شده و دست به سرقت هاي زيادي مي زنند! شما براي در امان ماندن از سارقين بايد نرده حفاظ پنجره با كيفيت عالي و محكمي را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

 

 

درب حياط ساده و شيك سه لنگه خانه شما اولين عنصري است كه به چشم مي خورد.

 

زماني كه در كوچه در حال قدم زدن هستيد درب حياط فرفورژه اولين چيزي است كه آن را مشاهده مي كنيد. پس بايد در انتخاب درب دقت كافي داشته باشيد. درب حياط ساده و شيك سه لنگه ساختمان شما اولين گذرگاهي است كه از آن عبور مي كنيد و بي شك در نگاه بيننده درب حياط فرفورژه شيك و خاص، نقش مي بندد. درب حياط فرفورژه زيبا و مدرن كه بسيار خاص طراحي شده است سبب مي شود تا ارزش نماي ساختمان بيش از پيش افزايش يابد. با وجود درب حياط فرفورژه شيك و زيبا شما مي توانيد خانه خود را به يكي از زيباترين ساختمان ها در محل تبديل كنيد.. درب حياط ساده و شيك سه لنگه را اگر براي خانه خود انتخاب كنيد كه ديگر سليقه خود را به طور تمام و كمال نشان مخاطب مي دهيد.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين در تماس باشيد

 

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۱:۲۲ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

افهم تعقيدات العطر الأصلي

افهم تعقيدات العطر الأصلي

افهم تعقيدات العطر الأصلي. إن رائحة الكولونيا الأصلية معقدة وغامضة وغامضة ، في حين أن الرائحة والرائحة بالكاد تستطيع تقييم صلاحية العطر ، لكن أولئك الذين يعرفون رائحة العطر الذي يرغبون فيه يمكنهم شمه ليكتشفوا أنه مزيف أو أصلي.

 

تحتوي العطور الأصلية والأصلية علي ثلاث طبقات شمية تكشف عن نفسها بمرور الوقت وتشمل الروائح الأولية والوسطي والنهاية. يضمن هذا التعقيد أن رائحة الكولونيا الخاصة بك متنوعة ومتعددة الأبعاد ، ويسمح للرائحة بالتغير من وقت وضع العطر حتي تمتصه البشرة تمامًا.

 

لكن العطور المقلدة لها طبقة شمية واحدة فقط ، وغالبًا ما تختفي الرائحة بعد وقت قصير.

يبذل صانعو العطور الأصيلة والأصلية جهودًا كبيرة لصنع عطور بمكونات مختلفة. يستخدمون مزيجًا من العطور المشتقة من المنتجات الطبيعية والاصطناعية. عادة ما تحتوي ماء الكولونيا غير المكلفة علي مكونات اصطناعية بالكامل ، وبالتالي فهي تفتقر إلي تعقيد طبقات ماء الكولونيا ذات المكونات الطبيعية.

انتبه إلي متانة ومتانة العطر

تشم رائحة الكولونيا المقلدة في البداية نفس رائحة الإصدار الأصلي ، ولكنك ستجد عادةً أن العطور الأصلية أكثر متانة وفعالية من الإصدارات المقلدة ، مما يدل علي قيمتها علي المدي الطويل.

 

يجب أن تحتفظ زجاجات العطور والعطور الأصلية المفتوحة برائحتها الأصلية لمدة ستة إلي 18 شهرًا. تعتبر العطور المحتوية علي الحمضيات أقل متانة وتستمر لمدة 6 أشهر ، بينما العطور القائمة علي الزهور يجب أن تستمر حتي 18 شهرًا. تفقد زجاجات العطور المفتوحة من الكولونيا الرخيصة رائحتها في غضون أسابيع قليلة أو شهرين أو ثلاثة أشهر. طريقة أخري للتمييز بين العطر الأصلي والمقلد.

عندما تبحث عن عطر الكولونيا الخاص بك قبل الشراء ، اقرأ مواصفات العطور وملاحظاتها من المواقع ذات السمعة الطيبة مثل إيرانوس. في موقع إيرانوس ، في قسم مواصفات المنتج ، يتم إدخال ملاحظات كل عطر وكولونيا بعناية. يجب أن تعلم أن عطرك له رائحة واحدة أو رائحة معقدة. تشتمل العطور أحادية النوتة علي النوتات الأولية فقط ، لذا فإن عدم وجود الملاحظات الوسطي والنهائية لا يشير دائمًا إلي التزوير.

 

عند التحقق من صحة عطر الكولونيا أحادية النوتة ، انتبه إلي ما إذا كانت الرائحة غير عادية أم لا ، وما إذا كانت تتوافق مع الملاحظات المكتوبة في أوصاف المنتج المدرجة في مواقع الشركة المصنعة أم لا. علي سبيل المثال ، إذا كنت تعرف رائحة الياسمين وكان عطرك برائحة الياسمين ، فهل تتعرف عليه؟ طريقة أخري للتمييز بين العطر الأصلي والمقلد.

v7_oao0.jpg

اختبر عطرك وكولونيا

يجب أن تختبر العطور والكولونيا فقط إذا كنت قد قمت بتحليل خصائص العبوة والرائحة بعناية مسبقًا. اعلم أن العطور المقلدة غالبًا ما تسبب الحساسية أو الحكة أو البثور علي جلدك.

 

بمجرد الانتهاء من فحص الكولونيا الخاص بك جيدًا من جوانب مختلفة ، قم برشه علي بشرتك ثم لاحظ كيف تنبعث منه رائحة خلال النهار.

 

إذا كانت كولونيا أصلية برائحة معقدة ، فيجب أن تلاحظ الانخفاض التدريجي للروائح الأولية وظهور الروائح المتوسطة والنهائية التي تكشف روائحها ببطء خلال النهار. غالبًا ما تحتفظ العطور المقلدة وغير المكلفة برائحتها لمدة تصل إلي بضع ساعات (2-3 ساعات). تحتوي العطور والزجاجات الأصلية علي زجاجات ناعمة ، في حين أن زجاجات العطور المزيفة غالبًا ما تكون خشنة بعض الشيء وعادة ما تكون مصنوعة من مزيل العرق ، وأحيانًا تكون مصنوعة من البلاستيك. زجاجات العطور عالية الجودة مناسبة تمامًا ومانعة للتسرب.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۳:۰۶ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

تفاوت دوربين مداربسته آنالوگ و شبكه چيست؟

تفاوت دوربين مداربسته آنالوگ و شبكه چيست؟

 

دوربين هاي مداربسته شبكه و انالوگ دو نوع متفاوت از سيستم هاي مداربسته هستند كه تفاوت هاي آنها معمولا براي مشتريان پيچيده است. در اين مطلب به تفاوت هاي اين دو سيستم و موارد كاربرد هر يك اشاره مي كنيم.

سيستم مداربسته انالوگ

(براي اطلاعات مشروح اين مقاله را بخوانيد)
نوع بسيار رايج از دوربين هاي مداربسته است. اين سيستم به صورت مختصر يك سيستم مداربسته ساده و ارزان براي كاربري هاي غير حرفه است. در سيستم مداربسته انالوگ، سيگنال هاي تصوير دوربين هاي مداربسته به صورت انالوگ انتقال پيدا ميكنند.

سيستم مداربسته شبكه

(براي اطلاعات مشروح اين مقاله را بخوانيد)
نوع حرفه اي تر از سيستم مداربسته است. اين سيستم به صورت مختصر يك سيستم مداربسته با كيفيت و پرهزينه است. در سيستم مداربسته شبكه، اطلاعات تصوير از طريق پروتكل هاي شبكه انتقال پيدا ميكنند.

مقايسه

  1. قيمت: معمولا اولين تفاوتي كه مشتريان متوجه آن خواهند شد تفاوت قيمت بسيار زياد اين دو سيستم است. دوربين هاي مداربسته شبكه معمولا بين دو تا سه برابر قيمت يك دوربين انالوگ را دارند. اين بالاتر بودن قيمت اصلي ترين دليل رواج سيستم هاي مداربسته انالوگ است.
  2. كيفيت تصوير: دومين تفاوت مهم دو سيستم انالوگ و شبكه كيفيت تصوير دوربين هاي انهاست. از نظر كيفيت تصوير سيستم مداربسته انالوگ داراي محدوديت بسيار زيادي است. در دوربين هاي مداربسته انالوگ امكان دريافت و ضبط تصاوير با روزولشن بيش از حدود 0.5 مگا پيكسل وجود ندارد. اين بدين معناست كه شما هرگز نميتوانيد در يك سيستم انالوگ كيفيت در حد مگا پيكسل داشته باشيد. مقابل در دوربين هاي مداربسته تحت شبكه كيفيت تصوير هيچ محدوديت تصويري ندارد و دوربين هاي تا 5مگا پيكسل به راحتي در دسترس هستند.
  3. سادگي: سومين تفاوت دو سيستم انالوگ و شبكه است. در مقايسه با سيستم شبكه، سيستم انالوگ به مراتب در نصب و عيب يابي ساده تر است. اين سادگي سبب شده مجريان سيستم هاي حفاظتي تمايل زيادي به استفاده از دوربين هاي انالوگ داشته باشند.
  4. انعطاف پذيري: انعطاف پذيري به معناي امكان تغيير سيستم مداربسته پس از اجراي آن است. از اين نظر سيستم هاي شبكه به مراتب قوي تر عمل مي كنند. در يك سيستم شبكه شما مي توانيد پس از اجرا بسياري از تجهيزات را به راحتي جابه جا يا تغيير دهيد. در مقابل سيستم مداربسته انالوگ داراي انعطاف پذيري خيلي كمتري است و اجراي بسياري از تغييرات در ان پس از اجرا غير ممكن خواهد بود.
  5. تعداد فريم: تعداد فريم تصوير چيزي است كه معمولا در سيستم هاي ديجيتال به آن پرداخته مي شود. از نظر تعداد فريم خروجي دوربين، تمامي دوربين هاي انالوگ داراي خروجي real-time هستند. در دوريبن هاي شبكه دوربين مي تواند تعداد فريمي كمتر از 25فريم داشته باشد. اين نكته اي است كه در زمان انتخاب دوربين مدار بسته بايد به ان توجه كرد. معمولا در دوربين هاي با روزولشن بالا تعداد فريم دوربين كمتر خواهد بود.
  6. كابل كشي و اجرا: اجراي و كابل كشي در اين دو سيستم به طور كلي با هم در تفاوت خواهد بود. توجه داشته باشيد كه بسترهاي انالوگ و شبكه هيچ گونه همخواني با هم ندارند و در اجرا داراي تفاوت هاي زيادي هستند. به صورت كلي تكنولوژي اجرا در سيستم هاي شبكه به مراتب بالاتر است. در اين سيستم ها شما ميتوانيد از طريق استفاده از فيبرنوري تمام محدوديت هاي طول كابل را حل كنيد (فيبر نوري با استفاده از مبدل براي سيستم انالوگ نيز قابل استفاده است.)
  7. قابليت هاي نرم افزاري: سيستم شبكه به علت تكونولوژي بالاتر امكانات خارق العاده نرم افزاري براي شما ايجاد ميكند. اين امكانات به ويژه در كابردهاي امنيتي كمك بسيار زيادي در را به اپراتورها ميكند. در سيستم انالوگ قابليت هاي نرم افزاري معمولا به مراتب پيش پا افتاده تر است.

 

كدام را انتخاب كنم؟

به صورت كلي سيستم مداربسته شبكه از بسياري جهات بر سيستم انالوگ برتري دارد اما در مقابل اجراي آن براي شما هزينه برتر خواهد بود.
در صورتي كه نياز به يك نظارت عمومي و ساده در محل خود را داريد ما سيستم انالوگ را به شما توصيه مي كنيم. اما اگر ميخواهيد براي سيستم خود بيشتر هزينه كنيد و يك سيستم مداربسته حرفه اي داشته باشيد حتما از سيستم مداربسته شبكه استفاده كنيد.

  1. فشرده سازي H.265 در دوربين مداربسته چيست
  2. رك دوربين مدار بسته
  3. سوئيچ مناسب دوربين مداربسته
  4. بيت ريت (Bitrate) در دوربين مداربسته
  5. محافظ برق در دوربين مداربسته
  6. توان مصرفي دوربين مداربسته
  7. كابل تركيبي دوربين مداربسته
  8. تشخيص چهره Face Detection دوربين مداربسته
  9. شمارش افراد People Couning دوربين مداربسته
  10. سرور دوربين مدار بسته
  11. Dual Stream در دوربين مداربسته
  12. پايه و كاور دوربين مدار بسته
  13. نقشه گرمايي HeatMap در دوربين مداربسته
  14. انواع ميكروفن در دوربين مداربسته
  15. عبور از خط line crossing دوربين مداربسته
  16. Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته
  17. اتاق مانيتورينگ دوربين مداربسته
  18. تكنولوژي Raid در دوربين مداربسته
  19. تكنولوژي Defog مه زدايي در دوربين مداربسته

دستگاه تستر فلوك Fluke دوربين مداربسته

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۱۷ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

قيمت گوشي در سايت هاكان موبايل

قيمت گوشي در سايت هاكان موبايل

قيمت گوشي هاي هوشمند همراه با فناوري تقريباً در هر لحظه از زندگي ما اثري برجاي گذاشته است. هر روز افراد بيشتري تلفن هاي هوشمند خريداري مي كنند و تعداد گزينه هاي خريد تلفن در حال افزايش است. انتخاب يك تلفن هوشمند از ميان چنين ليست گسترده اي از گزينه ها مي تواند گيج كننده باشد ، بنابراين ما يك راهنما براي كمك به شما در انتخاب بهترين تلفن هوشمند متناسب با نياز خود تهيه كرده ايم. در هنگام خريد تلفن هوشمند مناسب خود بايد چند نكته را به خاطر بسپاريد. شما بايد مشخص كنيد كه براي چه چيزي از تلفن هوشمند خود استفاده مي كنيد. اين مقاله از وب سايت فروشگاه اينترنتي هاكان موبايل روند كامل انتخاب بهترين تلفن همراه را به شما نشان مي دهد. در ادامه با سايت ما همراه بشو.

b1_eah2.jpg

 

نكاتي براي خريد گوشي با قيمت موبايل ارزان

زماني كه مي خواهيد يك گوشي هوشمند براي خودتان خريداري كنيد، بايد به برخي از ويژگي هاي اساسي آن توجه كنيد. مواردي كه هنگام خريد تلفن هوشمند بايد به آن ها توجه كنيد، عبارت است از؛

  • پلتفرم
  • پردازنده
  • رم
  • صفحه نمايش
  • اندازه گوشي
  • دوربين
  • حافظه داخلي و فضاي ذخيره سازي
  • توان باتري
  • امكانات ارتباطي

درباره پلتفرم (سيستم عامل) ها

در زمان خريد، بايد بدانيد كه به عنوان مثال مي خواهيد گوشي شما از كدام پلتفرم اندرويد يا ios پشتيباني كند. گوشي هاي هوشمند اپل يا همان آيفون ها، سيستم عامل ios داشته و اغلب گوشي هاي ديگر چون گوشي هاي سامسونگ، شيائومي و ...، پلتفرم اندرويد را پشتيباني مي كنند. بستر هاي نرم افزاري رابطي است كه به ما در تعامل با تلفن هوشمند كمك مي كند. شما مي توانيد آن را به عنوان يك محيط تصور كنيد كه ما براي استفاده از تلفن هوشمند خود روي صفحه نمايش آن را لمس مي كنيم. دو پلتفرم عمده معرفي شده، سهم بالايي در ميان گوشي هاي خريداري شده توسط كاربران تلفن هاي هوشمند دارند.

اگر دوست داريد دستگاه خود را سفارشي كنيد، بايد به سراغ Android برويد. اما، اگر به دنبال يك سيستم عامل ساده و در عين حال قدرتمند هستيد، به دنبال يك دستگاه ios يا همان گوشي هاي آيفون برويد. يكي ديگر از دلايل مراجعه به آيفون اين است كه از 5 سال بروزرساني نرم افزاري و امنيتي اپل پشتيباني مي كنند. بنابراين، اگر به نرم افزار و به روزرساني هاي امنيتي اهميت مي دهيد، به غير از گوشي هاي iPhone Apple براي پشتيباني طولاني مدت تلفن ديگري وجود ندارد. با اين حال، بزرگترين ويژگي آيفون گران بودن آن است. اگر مشكل بودجه داريد، بايد به دنبال دستگاه اندرويدي باشيد. در ادامه بيشتر درباره خريد گوشي هاي آيفون، سامسونگ، شيائومي و ... صحبت خواهيم كرد.

درباره پردازنده

پردازنده گوشي هوشمند شما كه به چيپست يا SoC نيز معروف است، مولفه اي است كه همه اتفاقات تلفن هوشمند شما را كنترل كرده و عملكرد صحيح آن را تضمين مي كند. در واقع پردازنده به عنوان مغز گوشي هاي هوشمند عمل مي كند. پردازنده ها، همه كارهايي را كه در گوشي هاي هوشمند انجام مي دهيم با سرعت يك چشم برهم زدن پردازش مي كنند. اين بخش، تك تك وظايف را خيلي سريع و كارآمد انجام مي دهد بنابراين، انتخاب پردازنده خوب مهم است. برخي از انواع محبوب پردازنده ها، Qualcomm Snapdragon ، Apple Bionic ، MediaTek Helio و Samsung Exynos هستند.

اگر از تلفن خود فقط براي تماس، پيام كوتاه، رسانه هاي اجتماعي يا تماشاي فيلم استفاده مي كنيد، توان پردازنده چندان مسئله مهمي براي شما نخواهد بود. اما، اگر شما يك كاربر با عملكردهاي قدرتمند هستيد يا حتي اگر دوست داريد زياد به بازي بپردازيد، پس بايد يك تلفن هوشمند با پردازنده هاي ميان رده يا رده بالا از كوالكام (در گوشي هاي اندرويدي) خريداري كنيد. پردازنده هاي ميان رده شامل سري Snapdragon 700 و پردازنده هاي سطح بالا شامل سري 800 Snapdragon هستند. پردازنده هاي Snapdragon در مورد تلفن هاي هوشمند اندرويدي بهترين عملكرد را دارند. اما، اگر مي خواهيد آيفون بخريد و يك پردازنده قوي داشته باشيد، بايد به دنبال پردازنده A12 Bionic يا بالاتر باشيد.

انتخاب رم (RAM)

رم در اصل به معني حافظه دسترسي رندوم (Random Access Memory) است. RAM حافظه ذخيره سازي است كه به برنامه هاي در حال اجرا روي صفحه يا پس زمينه دسترسي حافظه موقت را مي دهد.  رم لازم است تا داده ها را در تلفن هوشمند به عنوان برنامه كاربردي نگه دارد. بسياري از برنامه ها مانند فيس بوك، توييتر، يوتيوب و غيره در پس زمينه اجرا مي شوند. آن ها فقط براي ارائه ويژگي هايي مانند ارسال اعلان حتي درصورت عدم استفاده از تلفن خود، بايد در پس زمينه اجرا شوند.

اگر از تلفن خود براي كارهاي معمول مانند مرور وب و تماشاي فيلم استفاده مي كنيد، 3/4 گيگابايت RAM بيش از حد كافي است. اما، اگر شما يك كاربر قدرتمند و يا يك گيمر حرفه اي هستيد، حداقل 6 گيگابايت رم يا بيشتر توصيه مي شود.

اندازه گوشي

هر سال گوشي هاي هوشمند بزرگ و بزرگتر مي شوند. با اين حال، داشتن يك تلفن بزرگتر هميشه بهتر نيست. كار با تلفن هاي هوشمند بزرگ بسيار ناخوشايند و آزار دهنده است. كار با يك دست با دستگاه هاي بزرگتر از 6 اينچ غيرممكن است.

توجه به نمايشگر

صفحه نمايش گوشي هوشمند يكي از مهم ترين ويژگي هايي است كه در زمان خريد گوشي بايد به آن توجه شود. ما مي توانيم از طريق لمس صفحه نمايش خود به تلفن هوشمند ورودي بدهيم. به همين دليل معمولاً از صفحه نمايش گوشي هوشمند به عنوان صفحه لمسي ياد مي شود. اين دستگاه همچنين يك دستگاه خروجي است زيرا اطلاعات را به صورت تصويري در صفحه شما نمايش مي دهد.

توصيه ما براي نوع صفحه نمايش، يك نمايشگر IPS-LCD يا AMOLED خواهد بود. هر دو صفحه نمايش در واقع بسيار خوب هستند. با اين حال، AMOLED از نظر رنگ و روشنايي نسبت به LCD برتر است. نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد، وضوح صفحه است. مطمئن شويد كه يك گوشي هوشمند با وضوح Full HD (FHD) ، FHD+  و Quad HD (QHD) خريداري كرده ايد.

دوربين در گوشي هاي هوشمند

يك دوربين در گوشي هاي هوشمند يك (يا چند) ماژول كوچك در پشت و جلوي گوشي هاي هوشمند است كه قابليت ضبط و ثبت عكس ها و فيلم ها را فراهم مي كند. برخي از افراد تصور مي كنند كه مگاپيكسل بيشتر و دوربين هاي بيشتر منجر به عكس هاي بهتر مي شوند، اما هميشه براي يك گوشي هوشمند اينگونه نيست.

حافظه داخلي گوشي

حافظه داخلي گوشي، محيط ذخيره سازي است كه داده ها را به طور دائم در دستگاه هاي الكترونيكي ذخيره مي كند. تقريباً هرچيزي كه روي تلفن خود ذخيره مي كنيم فضاي ذخيره سازي را اشغال مي كند. بنابراين مهم است كه گوشي هوشمندي را انتخاب كنيد كه فضاي ذخيره سازي كافي داشته باشد. به طور معمول، 32 گيگابايت فضاي ذخيره سازي براي شخصي كه كارهاي عادي را انجام مي دهد كافي است. بنابراين، به نظر ما، يك تلفن هوشمند بايد حداقل 32 گيگابايت فضاي ذخيره سازي داشته باشد.

توان باتري

باتري سلولي است كه تلفن هوشمند شما را روشن مي كند. باتري در داخل هر تلفن موجود است و اكثر تلفن هاي هوشمند اكنون اين روزها امكان حذف يا ارتقا باتري به راحتي را ندارند. اين روزها تلفن هاي هوشمند مي توانند به راحتي براي 6 تا 10 ساعت استفاده مداوم دوام بياورند. بنابراين، براي اطمينان از اينكه نيازي به شارژ مجدد و مكرر تلفن خود نداريد، تلفني با توان باتري حداقل 4000 ميلي آمپر ساعت يا بيشتر بخريد.

 

امكانات ارتباطي

آخرين مورد از مواردي كه پيش از خريد گوشي هوشمند بايد به آن توجه كنيد، امكانات ارتباطي دستگاه است. همانطور كه ممكن است بسياري از شما بدانيد، برخي از تلفن هاي هوشمند از ويژگي هاي 5G برخوردار هستند. تلفن هاي داراي قابليت 5G سرعت بهتري را نسبت به تلفن هاي 4G ارائه مي دهند و اين مي تواند براي گيمرهاي تلفن همراه مفيد باشد. اين ها تمام مواردي است كه اگر قصد خريد گوشي هوشمند را داريد بايد بدانيد.

 

قيمت گوشي سامسونگ

گوشي هاي سامسونگ، يكي از محبوب ترين توليد كنندگان گوشي در بين كاربران تلفن هاي هوشمند است. اين تلفن ها از سيستم عامل اندرويد پشتيباني كرده و در انواع مختلف با كاركردهاي متنوع، در دسترس هستند. براي خريد گوشي سامسونگ نيز بايد تمام موارد گفته شده در بالا مانند توان پردازنده، توان باتري، نوع و كيفيت نمايشگر، ظرفيت حافظه و ... را با توجه به نياز خود در نظر بگيريد. براي اطلاعات بيشتر از قيمت انواع گوشي سامسونگ، مي توانيد مقاله قيمت گوشي سامسونگ  از هاكان موبايل را مطالعه كرده و با ديد بازتري خريد خود را انجام دهيد.

هاكان موبايل به عنوان يكي از بزرگ ترين فروشگاه هاي اينترنتي موبايل ايران ، انواع گوشي هاي سامسونگ را با قيمت بسيار مناسب در سبد كالا خود قرار داده است. اگر قصد خريد گوشي هاي اين برند را داريد ، مي توانيد با ثبت سفارش خود در سايت هاكان موبايل از مزايا خريد با قيمت مناسب ، دريافت درب منزل و ارسال سريع كالا بهره مند شويد. همچنين مي توانيد با مشاورين هاكان موبايل تماس حاصل نموده تا راهنمايي هاي لازم در مورد محصولات را به صورت رايگان دريافت نماييد و خريد مطمئن تري داشته باشيد.

 

قيمت گوشي شيائومي

شركت شيائومي، تنها چند سالي است كه در زمينه توليد گوشي هاي هوشمند فعاليت خود را آغاز كرده اما در همين مدت كوتاه، توانست توجه طيف زيادي از كاربران تلفن هاي هوشمند را جلب كند. محصولات اين كمپاني گستره وسيعي از گوشي هاي ميان رده تا رده بالا را در بر گرفته و با ارائه قابليت هاي عالي در كنار قيمت مناسب، بيشتر شناخته شده اند. با توجه به تنوع بالا در ميان محصولات شيائومي، انتخاب يكي از گوشي هاي آن اصلاً كار ساده اي نبوده و بايد اطلاعات كافي درباره ويژگي هاي هر يك داشته باشيد. براي انتخاب بهتر، مي توانيد مقاله قيمت گوشي شيائومي را در هاكان موبايل مطالعه كنيد.

قيمت گوشي هاي Xiaomi در بازار ايران متفاوت مي باشد و نمي توان قيمت دقيق و مشخصي را براي آن ها تعيين كرد. اگر قصد خريد گوشي شيائومي را داريد و مي خواهيد هميشه از آخرين قيمت گوشي شيائومي اطلاع پيدا كنيد مي توانيد به فروشگاه اينترنتي هاكان موبايل مراجعه نماييد. فروشگاه هاكان موبايل اين امكان را براي كاربران فراهم آورده است تا هميشه از قيمت هاي به روز شده اطلاع پيدا كنند.

https://hakanmobile.com/product-category/xiaomi-mobile/

 

نتيجه كلي براي قيمت گوشي

يكي از بزرگترين نكات قابل بحث در هنگام خريد گوشي هوشمند و بررسي قيمت گوشي موبايل اين است كه مشخصات تلفن همراه را بررسي كنيد تا ببينيد آيا اين مورد نياز ما را برآورده مي كند يا خير. اگر نمي دانيد بايد چه نكاتي را بررسي كنيد، مطالعه اين مقاله مي تواند به شما كمك كند. با مطالعه اين مقاله همچنين مي توانيد درباره هر يك از مشخصات اصلي ذكر شده در مقالات تخصصي موبايل، بيشتر بدانيد. اگر قصد خريد گوشي هوشمند از برندهاي مختلف را داريد، مي توانيد به وب سايت هاكان موبايل براي قيمت گوشي (hakanmobile.com) مراجعه كنيد.

 

تلفن تماس با مشاورين: +982166723298

آدرس: ايران - تهران - خيابان حافظ – از سمت شمال زير پل حافظ  -جنب كوچه زرتشتيان - پلاك 351 - طبقه اول - واحد 1 غربي

ايميل هاكان موبايل: [email protected]

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۳۹ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۲۰ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)

اتاق مانيتورينگ دوربين مداربسته چيست؟

اتاق مانيتورينگ دوربين مداربسته چيست؟

 

 

در برخي از سازمان ها و ادارات بزرگ كه داراي تعداد زيادي دوربين مداربسته هستند براي كنترل و نظارت بر تصاوير ارسالي از دوربين ها و مديريت بهتر مجموعه نياز است تا مكاني به صورت جداگانه براي اين كار منظور شود.
اين مكان بايد طوري طراحي شود كه بتوان تمامي تجهيزات مورد نياز را در آن جاي داد و ساير عوامل موثر براي كنترل و مديريت مكان را در آن تعبيه نمود. به چنين اقداماتي به اصطلاح مانيتورينگ دوربين مداربسته مي گويند.

اتاق مانيتورينگ چيست؟


اتاق مانيتورينگ مكاني است كه با كليه ادوات لازم جهت دريافت، ضبط و مشاهده تصاوير تجهيز مي گردد. معمولا چنين اتاق هايي را در مكان ها و سازمان هاي بزرگي نظير بيمارستان ها، مترو، فرودگاه، ادارات پليس و ... كه اغلب تعداد زيادي دوربين مدار بسته در آن نصب است مشاهده كرده ايد.
در اتاق هاي مانيتورينگ اشخاصي به عنوان اپراتور وظيفه نظارت بر نقاط مختلف سازمان را از طريق دوربين هاي مداربسته دارند به منظور درك بهتر عمليات مانيتورينگ به مثال زير توجه نماييد:
تصور كنيد مكاني مجهز به 128 دوربين مداربسته است. معمولا تصاوير ارسالي از اين دوربين ها به صورت دسته بندي هاي 16 يا 32 تايي به نمايشگر ها ارسال مي گردند. اگر دسته بندي 32 تايي را درنظر بگيريرد به 4 نمايشگر يا مانيتور و 4 نفر بعنوان اپراتور نيازمنديد. هر اپراتور مي تواند بر 2 نمايشگر نظارت داشته باشد و مجموعا 64 تصوير را تحت نظارت داشته باشد. بعلاوه معمولا 2 نمايشگر كوچكتر نيز براي مشاهده و بررسي جداگانه تصاوير در نظر مي گيرند كه در صورت بروز مشكل در هر يك از قسمت هاي مكان مورد نظر بتوان تصاوير را بر روي مانيتور جداگانه با كيفيت و بزرگنمايي بيشتري مشاهده نمود.
همچنين در صورت استفاده از دوربين مداربسته گردان (Speed Dome) يا زوم دار در مجموعه مورد نظر، اين امكان وجود دارد تا بوسيله قابليت زوم در اين دوربين ها بر روي سوژه هاي مورد نظر زوم و جزئيات بيشتري را مشاهده نمود. براي اين منظور نياز است تا فردي به عنوان اپراتور براي كار با اين دوربين ها در نظر گرفته شود.
اتاق كنترل بايد از متراژ و ابعاد مناسبي برخوردار باشد به نحوي كه بتوان تمامي اسباب، وسايل و تجهيزات را براحتي در آن جاي داد. علاوه بر اين بايد فضاي كافي جهت رفت و آمد اپراتور ها و ساير كاركنان نيز موجود باشد.

قابليت هاي اتاق مانيتورينگ:

  • دسترسي و نظارت بر تمامي تصاوير از نقاط مختلف در يك مكان مشخص
  • امكان كنترل تصاوير يك دوربين از چندين محل
  • امكان محدوديت دسترسي هر يك از كاركنان به تصاوير
  • دسترسي به تصاوير ضبط شده، كنترل دوربين، تنظيمات و...

 

تجهيزات موجود در اتاق مانيتورينگ

  • انواع نمايشگر اعم از مانيتور، LCD ،PC هاي معمولي و...
  • صندلي هاي مناسب
  • دما، تهويه و روشنايي مطبوع
  • فضايي براي خواب و استراحت كاركنان
  • دستگاه هاي ضبط تصاوير
  • رك هايي با ابعاد مناسب براي جاسازي تجهيزات
  • كيبورد كنترلر هاي مخصوص دوربين هاي PTZ يا گردان

 

از چه نوع مانيتور هايي در اتاق مانيتورينگ استفاده مي شود؟


انتخاب مانيتور يا نمايشگر مناسب براي اتاق كنترل تا حد زيادي به نوع خروجي هاي موجود در آنها بستگي دارد. در بازار انواع مختلفي از مانيتورهاي معمولي و صنعتي وجود دارد. اما معمولا مانيتور ها داراي خروجي هاي VGA و HDMI هستند.
يكي ديگر از عوامل مهم در خريد مانيتور مناسب رزولوشن پخش آن مي باشد كه بهتر است متناسب به رزولوشن تصوير در دوربين باشد. زيرا بهتر است كه اگر از يك دوربين مدار بسته با كيفيت تصوير 4K استفاده مي كنيد مانيتور مورد نظرتان نيز قابليت پخش تصاوير با كيفيت 4K را نيز داشته باشد.

ويدئو وال (Video Wall) چيست؟


يكي از تجهيزاتي كه در اتاق هاي كنترل و مانيتورينگ مورد استفاده قرار مي گيرند، ويدئو وال ها هستند. مي توان گفت اين تجهيزات در واقع نمايشگر هاي بزرگي هستند كه معمولا مورد استفاده در مكان هاي وسيع با تعداد دوربين بالا اند.
اين تجهيزات كاربردي صنعتي داشته و توانايي كاركرد 24 ساعته دارند ويژگي مهم اين نمايشگر ها قابليت پخش تعداد زيادي از تصاوير ارسالي از دوربين هاي مداربسته است.
كاركرد اين نمايشگر ها بدين صورت است كه كه با استفاده از نرم افزار هاي موجود در خود امكان تقسيم بندي تصاوير در پنجره هاي متعدد در سايز و موقعيت دلخواه را دارند و امكان نمايش همزمان چندين تصوير مختلف را براي كاربر ميسر مي سازند.

كاربرد هاي ويدئو وال

  • در كليه سازمانها و ارگانهاي بزرگ با تعداد دوربين بالا
  • مراكز كنترل و مديريت شهري اعم از مراكز كنترل ترافيك ، مديريت بحران ، نيروگاه ها ، اورژانس، آتش نشاني، پليس، اتاقهاي مانيتورينگ، برج هاي مخابراتي، صدا و سيما و...
  • در اتاق هاي مانيتورينگ مراكز صنعتي مانند خطوط توليد كارخانجات ، نيروگاه ها و
  • در مراكز نظارتي و حفاظتي مانند مانيتورينگ دوربين هاي مدار بسته و مجتمع هاي تجاري و مسكوني بزرگ و

منابعي براي مطالعه بيشتر:

  1. دوربين مدار بسته براي نصب در اماكن تجاري و كارخانه
  2. دوربين مدار بسته بدون اينترنت
  3. دوربين مداربسته پرنده آمازون
  4. دوربينهاي پوشيدني و قابل نصب بر روي لباس
  5. پهپاد حفاظتي و بازار رو به رشد پهپادها
  6. حفاظت از مرز ها در دوران پسا كرونا
  7. حفاظت سايبري در دوربين هاي مداربسته
  8. نكات حفاظت سايبري در زمان دوركاري
  9. تاثير هوش مصنوعي بر بازار امنيت
  10. ترس از فناوري ! آيا نگراني هاي مربوط به حفظ حريم خصوصي ، نوآوري را در امنيت خفه مي كند؟
  11. بهترين دوربين مدار بسته ؛ برترين‌هاي سال 2020
  12. طراحي سيستم هاي امنيتي / بزرگترين تغيير صنعت امنيت از سال 2010 تاكنون چيست؟
  13. تبليغات / دوربين مدار بسته دام (Dome)
  14. طراحي وبسايت دوربين مداربسته

نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۱۳ توسط:بابك موضوع: نظرات (0)